Els monstres de RESIDENT EVIL: WELCOME TO RACOON CITY són creats en CGI

Després d'acabar el rodatge a Toronto, el productor Hiroyuki Kobayashi confirma que equip creatiu de la pel·lícula ara està treballant en la creació dels monstres en CGI


El productor Hiroyuki Kobayashi va presentar fa uns dies la nova sèrie anime per Netflix de la franquícia Resident Evil, titulada Resident Evil: Infinite Darkness, el tràiler va ser estrenat en aquesta presentació. No obstant això, se li va preguntar pel reinici cinematogràfic titulat Resident Evil: Welcome to Raccon City.

Kobayashi va comentar que la pel·lícula va acabar el seu rodatge a Toronto fa unes setmanes, i que ara l'equip creatiu està treballant en la creació dels monstres en CGI.

Resident Evil: Welcome to Raccon City adapta els dos primers videojocs creats per Capcom i en ells es van deixar veure tota mena de criatures, com zombis, quimeres, caçadors, Crimson Heads (Cap Carmesí), Planta 42, Mutant G..., Tot i que no ha estat confirmat quines criatures són les que apareixeran a la pel·lícula.

No obstant això, sí que han estat confirmats els personatges de l'videojoc que apareixeran a la pel·lícula. Kaya Scoledario (Crawl) protagonitza Resident Evil: Welcome to Raccoon City és interpreta a Claire Redfield. També estarà Hannah John-Kamen (Ant-Man) com Jill Valentine, Robbie Amell (Upload) com Chris Redfield, Tom Hopper (The Umbrella Academy) com Albert Wesker, Avan Jogia (Zombieland 2) com Leon S. Kennedy, i Neal McDonough (Yellowstone) com William Birkin.

Johannes Roberts, director de l'excel·lent Los Extraños: Cacería Nocturna, va deixar clar en diverses declaracions que la seva intenció i la dels productors és la de recuperar l'essència original dels videojocs, i ser fidels a ells. Volen que l'atmosfera amenaçadora dels jocs es mantingui intacta.

El primer videojoc de Resident Evil va ser llançat al mercat el 1996 per a Play Station. Ja han passat vint-i-cinc anys des de llavors, i la legió de fans a la franquícia és milionària a tot el món, de manera que l'equip de Resident Evil: Welcome to Raccon City ha de ser conscient de la seva responsabilitat, i que només la fidelitat al material original és la clau de l'èxit. I pel que fa al disseny de les criatures més del mateix. Han de ser realistes i abundants, i no escasses com la recent Monster Hunter, criticada precisament per només mostrar una fracció del seu univers.


Publica un comentari a l'entrada

0 Comentaris