Tinder inspira l'spot del Sitges 2021

Fes un bon match de i amb el gènere fantàstic.


"Fes un bon match al gènere" diu l'organizació del Festival de Sitges a les seves xarxes socials per anunciar el llançament de l'spot televisiu per a l'edició d'enguany.

Aquesta edició 2021 té com a leit motiv 'La Bèstia Interior', relacionat amb el mite de l'home llop, però també amb el Dr. Jeckyll i Mr. Hyde, precedent literari i cinematogràfic a l'univers licantròpic.

Amb humor i esperit juvenil, l'agència CHINA s'ha fixat en la popular aplicació de cites Tinder per a realitzar l'anunci oficial del Sitges 2021, que s'emetrà per televisió i abans de cada una de les sessions del Festival. Es un spot de 30”.

Les reaccions a la xarxa no semblen haver sigut massa positives i els comentaris de rebuig s'ha fet notar. A nosaltres ens ha semblat divertit.




Publica un comentari a l'entrada

0 Comentaris